smazat
zavřít smazat

Chtěli byste si tréninky se mnou nejdříve vyzkoušet?

Jelikož nikdo nechce kupovat (jak se říká) "zajíce v pytli", nabízím na vyzkoušení (pouze při zvažování dlouhodobé spolupráce) 3 ukázkové tréninkové hodiny ZA ZVÝHODNĚNOU CENU 1000,-.

Tyto zkušební tréninky slouží jednak k tomu, abychom si porozuměli jako lidé, ale také k tomu, abyste poznali (pokud s cvičením teprve začínáte, nebo chcete začít), co cvičení (posilování) vlastně obnáší.


1. trénink

V této úvodní lekci Vám nejdříve ukážu, jak se před cvičením důkladně rozcvičit a jak správně zahřát klouby. Touto rutinou se tělo připraví na následnou zátěž a rovněž se tímto minimalizuje riziko zranění. Správná rozcvička je rovněž důležitá pro samotné vykonávání cviků, jelikož cviky se pak provádějí s lepší technikou a v plném rozsahu pohybu.

Po rozcvičení Vám předvedu a Vy si vyzkoušíte tři základní cviky (nebo různé varianty těchto cviků), které by měl praktikovat kdokoli, kdo to s cvičením myslí skutečně vážně a chce mít výsledky. A je jedno, jestli jde o nabírání svalové hmoty, či redukci tělesného tuku. Konkrétně se jedná o dřepy (nebo varianty vycházející z dřepů), kliky (pro pokročilejší Bench Press) a shyby nadhmatem (či jiné varianty shybů).

Všechny tyto cviky jsou cviky komplexní, při kterých se zapojí více kloubů a tudíž i více svalů najednou. Lze tak nabírat svalovou hmotu i hubnout účinněji, nežli například u cviků izolovaných (více o této problematice zde). Pomocí několika komplexních cviků lze procvičit celé tělo i s jeho středem a navíc jsou tyto cviky pro naše tělo přirozené. Proto díky dobře navrženému tréninku s převahou komplexních cviků můžeme minimalizovat riziko nějakých svalových disbalancí.

V případě menší zdatnosti (např. u seniorů, lidí s větší nadváhou apod.), nebo na základě speciálního přání samozřejmě mohu vymyslet jiné méně náročné cviky dle momentálního stavu a situace (např. cviky na strojích či cviky s gumovými expandéry).

Dřepy jsou cviky na celou spodní část těla. Podle stupně Vaší cvičební pokročilosti lze dřepy provádět buď s vlastní váhou, se závažím v rukou (kettlebell, jednoruční činky), nebo s velkou činkou na zádech. Dřepů je více variant. Bude-li zájem a čas, můžeme nějaké jiné vyzkoušet. Kdo nezvládne dřepy (např. z důvodů nedostatečné mobility, nedostatečné kondice, či výrazné nadváhy), předvedu Vám jiné cviky na spodní část těla, které je možné dělat se svojí váhou.

Kliky jsou skvělé cviky na celou horní část těla (především na hrudník, dále na triceps a přední ramena, zapojí se i střed těla). Kliky lze provádět buď ve stoje s rukama na tyči (nejlehčí), na kolenou takzvané "dámské kliky" (těžší), v podobě klasických kliků (středně těžké), nebo s nohama na lavičce (nejtěžší). Pokud ale bez problémů zvládnete poslední variantu kliků a máte dostatečně silný střed těla, můžeme rovnou přejít na techniku Bench Pressu.

Shyby jsou velice účinným cvikem na zadní stranu trupu a biceps. Shyby (obzvláště nadhmatem) většina lidí nezvládne, takže Vám ukážu buď shyby s dopomocí (na stroji, na nízké hrazdě s nohama na zemi), nebo nějaký jiný účinný cvik na záda (třeba veslování apod.).

Mimo těchto tří základních cviků můžeme zkusit i jiné cviky dle Vašich cílů. Třeba něco na břicho a střed těla, nebo pro dámy něco na hýždě.

2. trénink

Ve druhé lekci si společně zopakujeme rozcvičku i správnou techniku cviků, kterou jste si vyzkoušeli v lekci první. Jak se říká, "opakování je matka moudrosti". V tomto případě "matka zkušenosti". 😊

Po rozcvičení se a "opáčku" Vám předvedu další (doplňkové) cviky, které by mohly být ve Vašem případném tréninku.

3. trénink

V poslední lekci si po rozcvičce můžeme ještě něco zopakovat (bude-li zájem, či potřeba). Jinak se rovnou pustíme do celého tréninku tak, jak by přibližně mohl vypadat při delší spolupráci v rámci programů "Základka", "Střední" nebo "Vejška".


Pokud si navzájem "sedneme" a bude tak panovat oboustranná spokojenost, můžeme následně řešit rozsah spolupráce a další věci s tím spojené.

DŮLEŽITÉ INFORMACE A POZNÁMKY
Výše uvedené tréninky jsou pouze zkušební při zvažování dlouhodobé spolupráce se mnou a mají tedy svou víceméně pevnou formu. Nejedná se tudíž o typické tréninkové lekce v pravém slova smyslu. Více o klasických lekcích se můžete dozvědět zde.
Délka tréninků je přibližně 60 minut.
V ceně není zahrnut vstup do fitka.
Lze platit hotově na místě.
Dohodnutý trénink lze samozřejmě přesunout na jiný termín, ale prosím dejte to vědět včas (chtělo by to alespoň jeden den dopředu). Chápu, že spousta lidí má nabitý program, který se často mění. Ale to samé i já. 😊
Děkuji za pochopení a těším se na případnou spolupráci. 😊