smazat
zavřít smazat
ČLÁNKY
články

Články umístěné pod jednotlivými kategoriemi a štítky se týkají převážně posilování, výživy a fitness životního stylu a vycházejí především z mých zkušeností, poznatků a studiem nabytých znalostí, které ovšem nemusí stoprocentně fungovat na každého. Každý jsme totiž jiný a postupy šité na míru neexistují.

Texty jsou orientované na obyčejné naturální kondiční cvičence.


1 2 3 4 5 6 7 8 9


"Tak co dneska pojedeme? Ruce a ramena?" Občas se mi ve fitku stane, že zaslechnu od kolegů spolucvičenců otázky podobného typu. Pokaždé si v duchu říkám, že ve cvičení nejspíš nemají žádný systém, když se takhle ptají a rozhodují se až na místě, co budou vlastně cvičit. A že asi "pojedou" klasický kulturistický dělený trénink, takzvaný split.   PŘEČÍST  
Když chci postavit dům, musím mít nějaký projekt. Všechno má svůj řád a systém a nelze to dělat nahodile a bez přemýšlení. Stejně tak je to i se cvičením.
Profesionálové mají úplně jiné podmínky pro cvičení a hlavně pro následnou regeneraci. To je důležité si uvědomit a nekopírovat tak tréninky (a ani jídelníčky) kulturistů z titulních stránek časopisů.
×
11.4.2019 | kategorie: CVIČENÍ | štítky: trénink začátečníci


Samozřejmě, proč by ne? Posilovat se dá samozřejmě i v bytových podmínkách. Jak moc doma "naberete" svalů ovšem závisí na několika okolnostech. Určitě hraje roli, zdali jste začátečníci, nebo již pokročilejší cvičenci (ale pokročilejší cvičenci už asi nebudou cvičit doma 😊). Dále je důležité znát své cíle. Chcete jen "plážovou" kondiční formu, nebo máte třeba soutěžní ambice? Jak moc jste vynalézaví? Kolik máte v pokoji prostoru? Chcete investovat do vybavení? Atd.  PŘEČÍST  
Domácí podmínky jsou sice svým způsobem limitující, rozhodně to ale není důvod s cvičením vůbec nezačít.
×
20.3.2019 | kategorie: CVIČENÍ | štítky: posilování motivace začátečníci

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Foto v úvodu: Patrick Fore, UNSPLASH