Domů Kontakty Podpora / donate RSS Facebook Instagram hledací ikonka

smazat
zavřít smazat

JSEM TRENÉREM KONDIČNÍHO POSILOVÁNÍ A AUTOREM ČLÁNKŮ O FITNESS.

Jak Vám mohu pomoci?

úvodní foto
Můj přběh

CHCI ZAČÍT POSILOVAT A ZLEPŠIT SE KONDIČNĚ, TĚLESNĚ I DUŠEVNĚ
Chci udržitelně zhubnout
Chci efektivně budovat svaly
Chci tréninkovou lekci
Chci sestavit trénink
Chci výživový plán
Potřebuju konzultaci
MŮJ TRÉNINKOVÝ PŘÍSTUP A FILOSOFIE

POSLEDNÍ ČLÁNEK

V médiích, mezi veřejností, ale i mezi vědci se stále častěji vedou dohady o to, zdali denní doba konzumace jídla (načasování stravy) má nějaký vliv na naši hmotnost a naše zdraví. V současné moderní 24 hodinové společnosti, která se vyznačuje větším vystavení umělému světlu, pozdějším příjmem potravy a pozdější dobou spánku, se tedy nabízí otázka, jestli má smysl řešit (vedle toho co a kolik jíst) také kdy jíst?  PŘEČÍST  
Pozdní (večerní) životní styl se stává stále běžnějším. Díky tomuto časovému posunu vznikl nový termín takzvaného "sociálního jet lagu", což je rozpor, který vzniká mezi cirkadiánními (biologickými) a sociálními hodinami. Sociální jet lag neboli život "proti proudu času" může být faktorem, který přispívá k epidemii obezity.
V posledním desetiletí bylo skutečně ve vědeckých pracích prokázáno, že narušení cirkadiánních hodin, ať už vlivem prostředí nebo geneticky, může vést k metabolickým dysfunkcím, které jsou spojeny s obezitou, cukrovkou a dalšími metabolickými poruchami.
Jídlo po 17. hodině může mít vliv na nadváhu, ale spíše u lidí, kteří mají jinak nevhodný životní styl. Spíše než se trápit zákazem jídla po 17. hodině, je vhodnější se zprvu zaměřit na svoji životosprávu, dále na zdroje surovin a jejich kvalitu a hlavně na celkové množství přijatých kalorií.
Co se týče obezity, tak ačkoli existují některé více či méně přesvědčivé důkazy, že načasování stravy má u zdravých lidí vliv na nadváhu či obezitu, tak klíčovou složkou diet pro hubnutí a udržení si hmotnosti je stále energetický deficit. Základem strategií pro regulaci hmotnosti proto stále zůstávají dietní zásahy, kdy se zohledňuje množství a kvalita stravy.
×
1.12.2022 | kategorie: STRAVA | štítky: hubnutí energie zdraví

>>> ARCHIV VŠECH MÝCH ČLÁNKŮ <<<

Věřím, že každý zdravý člověk dokáže dlouhodobě a bez trápení přeměnit svoji postavu, či změnit své myšlení a nevhodné stereotypy.
Zmáčkněte a
"promluvím." ↓
Charlie

Kdo jsem?

Jsem úplně normální pohodář, trenér profesionál, který má rád silové cvičení a "fitness" život, který ale zároveň není fitness fanatik či suchar a někdy si zajde třeba na pivo a "pokecá" s kamarády, a který rád pomáhá lidem s výživou, se změnou tělesné kompozice, či se změnou dosavadní životosprávy.

Více o mne a mém trénování se můžete dozvědět zde.

Pro koho jsou tyto stránky a mé služby?

Pro všechny vyznavače silového cvičení za účelem efektivního tvarování těla.

Pro každého, kdo chce změnit svoji postavu a svůj životní styl směrem ke zdraví, kondici a kráse a přitom se nechce stát asketou.

Pro kohokoli, kdo chce kvalitně a efektivně nabrat svalovou hmotu, nebo účinně, zdravě a dlouhodobě zhubnout.

Pro zájemce, kteří se sebou chtějí něco udělat a potřebují odbornou pomoc, vedení, motivaci a podporu.

Pro muže, pro ženy, pro seniory.

Pro mé klienty.

Všichni pořád něco řeší (práci, peníze, politiku, sport, sousedy), o něco pečují (vzhled, domácí zvířátka, zahrádka), něco vylepšují (tuning aut, domácnost - kutilové), ale málokdo toto dělá se svým tělem a zdravím.
NÁHODNÝ ČLÁNEK

Regenerace při posilování.

ŠTÍTKY ČLÁNKŮ

cviky energie hubnutí motivace porovnání posilování potraviny senioři suplementace svaly trénink únava začátečníci zdraví ženy

REFERENCE
Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz
RYCHLÝ KONTAKT

Všechny kontaktní informace jsou k nalezení zde.
NÁHODNÝ FITNESS VÝRAZ

Limitní aminokyselina