Domů Kontakty Podpora / donate RSS Facebook Instagram hledací ikonka

smazat
zavřít smazat

JSEM TRENÉREM KONDIČNÍHO POSILOVÁNÍ A AUTOREM ČLÁNKŮ O FITNESS.

Jak Vám mohu pomoci?

úvodní foto
Můj přběh

CHCI ZAČÍT POSILOVAT A ZLEPŠIT SE KONDIČNĚ, TĚLESNĚ I DUŠEVNĚ
Chci udržitelně zhubnout
Chci efektivně budovat svaly
Chci tréninkovou lekci
Chci sestavit trénink
Chci výživový plán
Potřebuju konzultaci
MŮJ TRÉNINKOVÝ PŘÍSTUP A FILOSOFIE

POSLEDNÍ ČLÁNEK

Sportovci, ať už profesionálové či amatéři, se vždy zajímali o výživové strategie, které jsou zaměřeny na zvýšení jejich výkonnosti při tréninku a jejich sportu. Kreatin si mezi množstvím suplementů, které zvyšují fyzickou aktivitu a výkon, zaslouží zvláštní místo, protože je jedním z nejvíce studovaných a nejvíce oblíbených a kupovaných sportovních doplňků stravy na světových trzích se sportovní výživou. Jak to ale s tím kreatinem ve skutečnosti je? Zaslouží si takovou popularitu a zájem?  PŘEČÍST  
Ačkoli sice bylo a je uvedeno na trh několik dalších forem kreatinu jako alternativy kreatin monohydrátu, u žádné z nich se neprokázalo, že by nabízela výhody nad rámec výhod pozorovaných u monohydrátu.
Kreatin zvyšuje množství svalové hmoty nepřímo, protože zvyšuje výkon v posilovně prostřednictvím zvýšené dostupnosti kreatinu ve svalech a zvýšené syntézy ATP. To cvičenci umožňuje trénovat intenzivněji a/nebo s větším tréninkovým objemem, což může podporovat větší svalovou hypertrofii, protože se dosáhlo progresivního přetížení.
Pokud už jsou svaly suplementací kreatinu nasyceny, je patrně už úplně jedno, kdy si další denní dávku dáme (zda ráno, okolo tréninku, či třeba večer).
Všechna tvrzení o škodlivých účincích kreatinu byla vyvrácena v mnoha studiích, které byly provedeny u zdravé i nemocné populace, od kojenců po seniory, v různých denních dávkách po dobu až 5 let, a které shodně prokázaly, že suplementace kreatinem nepředstavuje žádná nežádoucí zdravotní rizika a naopak může přinášet řadu zdravotních a výkonnostních výhod.
Pokud někdo užívá kreatin a nezajistí si vyváženost a dostatečnost konzumovaných potravin, bude mu kreatin či cokoli jiného na "prd". Podobné je to i s tréninkem a celkovou životosprávou. Pokud bude někdo cvičit "špatně", nebo bude mít nadměrný příjem alkoholu či nedostatek spánku, žádný kreatin ho nespasí.
×
1.11.2022 | kategorie: STRAVA | štítky: suplementace posilování svaly zdraví senioři

>>> ARCHIV VŠECH MÝCH ČLÁNKŮ <<<

Věřím, že každý zdravý člověk dokáže dlouhodobě a bez trápení přeměnit svoji postavu, či změnit své myšlení a nevhodné stereotypy.
Zmáčkněte a
"promluvím." ↓
Charlie

Kdo jsem?

Jsem úplně normální pohodář, trenér profesionál, který má rád silové cvičení a "fitness" život, který ale zároveň není fitness fanatik či suchar a někdy si zajde třeba na pivo a "pokecá" s kamarády, a který rád pomáhá lidem s výživou, se změnou tělesné kompozice, či se změnou dosavadní životosprávy.

Více o mne a mém trénování se můžete dozvědět zde.

Pro koho jsou tyto stránky a mé služby?

Pro všechny vyznavače silového cvičení za účelem efektivního tvarování těla.

Pro každého, kdo chce změnit svoji postavu a svůj životní styl směrem ke zdraví, kondici a kráse a přitom se nechce stát asketou.

Pro kohokoli, kdo chce kvalitně a efektivně nabrat svalovou hmotu, nebo účinně, zdravě a dlouhodobě zhubnout.

Pro zájemce, kteří se sebou chtějí něco udělat a potřebují odbornou pomoc, vedení, motivaci a podporu.

Pro muže, pro ženy, pro seniory.

Pro mé klienty.

Všichni pořád něco řeší (práci, peníze, politiku, sport, sousedy), o něco pečují (vzhled, domácí zvířátka, zahrádka), něco vylepšují (tuning aut, domácnost - kutilové), ale málokdo toto dělá se svým tělem a zdravím.
NÁHODNÝ ČLÁNEK

Chyby při cvičení (posilování).

ŠTÍTKY ČLÁNKŮ

cviky energie hubnutí motivace porovnání posilování potraviny senioři suplementace svaly trénink únava začátečníci zdraví ženy

REFERENCE
Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz
RYCHLÝ KONTAKT
Kontakty  Mgr. Karel Šmída
telefon  732 963 125
e-mail  smida.karel@gmail.com

Všechny kontaktní informace jsou k nalezení zde.
NÁHODNÝ FITNESS VÝRAZ

Efekt ředění (plodin). (více zde)