smazat
zavřít smazat

Jsem trenérem kondičního posilování a autorem článků o fitness.

Pomáhám lidem s přeměnou těla a změnou životního stylu.

Jak mohu pomoci Vám?

úvodní foto


MŮJ POSLEDNÍ ČLÁNEK

Zdravotní účinky i zdravotní rizika sójových potravin jsou vědecky zkoumány již více než 30 let. Ročně jsou publikovány stovky až tisíce článků týkajících se sóji. Co ale věda zjistila? Je sója superpotravina se spoustou příznivých účinků, nebo je to naopak problematická potravina ovlivňující naše hormony a reprodukční zdraví? Jak to vlastně s tou sójou je?  PŘEČÍST  
Vzhledem k tomu, že se sója přidává do potravin pro funkční účely jen v malém množství, přispívá při tomto způsobu použití (jako přísady) k příjmu živin jen zanedbatelně. Přínos bude mít vždy celá potravina, ať už jde o sóju či jinou nezpracovanou potravinu.
Producenti equolu zřejmě na izoflavony reagují pozitivněji a zdá se tedy, že mají větší pravděpodobnost, že jim konzumace sójových potravin prospěje. Jinak řečeno, někdo může z konzumace sóji a sójových výrobků těžit více nežli někdo jiný.
Obecně se skutečně uznává, že izoflavony jsou endokrinně aktivní látky, nicméně endokrinně aktivní látky nemusí nutně znamenat chemické látky narušující endokrinní systém. To, zda je něco endokrinní disruptor či nikoli, závisí na typu účinku, dávce a fyziologickém pozadí dané látky.
Je dobré si uvědomit, že pokud ze sóji chceme vytěžit maximum zdravotních benefitů, tak bychom měli při výběru sójových potravin brát v potaz způsob výroby a produkt samotný. Při zpracování sóji do produktů totiž může dojít ke značným ztrátám jednak izoflavonů, ale také ostatních prospěšných látek a živin.
×
1.5.2022 | kategorie: STRAVA | štítky: ženy zdraví potraviny

[ Archiv všech článků ]

Věřím, že každý zdravý člověk dokáže dlouhodobě a bez trápení přeměnit svoji postavu, či změnit své myšlení a nevhodné stereotypy.


Jmenuji se Karel Šmída, ale přátelé mi říkají Charlie. Mohu se stát vaším rádcem a pomocníkem, který Vás (znovu) může dostat do formy. Pomáhám lidem změnit se jednak tělesně směrem ke zdraví a kráse, ale také duševně ke zdravějšímu životnímu stylu a k úpravě svých zakořeněných (zlo)zvyků a stereotypů.

Zmáčkněte a
"promluvím." ↓
Charlie

Kdo jsem?

Jsem úplně normální pohodář, trenér profesionál, který má rád silové cvičení a "fitness" život, který ale zároveň není fanatik či suchar a někdy si zajde třeba na pivo a "pokecá" s kamarády, a který rád pomáhá lidem s výživou, se změnou tělesné kompozice, či se změnou dosavadní životosprávy. Více o mne a mém trénování se můžete dozvědět zde.

Přemýšlíte nad tím, že už byste se sebou chtěli něco udělat? Chtěli byste vypadat lépe, cítit se lépe a celkově žít zdravěji? Už jste to zkoušeli, či to právě zkoušíte a není to pořád ono? Ptáte se sami sebe, proč to nejde, co děláte špatně? Ozvěte se mi. Je možné, že Vám mohu pomoci.

Pro koho jsou tyto stránky?

Pro všechny vyznavače silového cvičení za účelem efektivního tvarování těla. Články a texty ocení spíše začínající cvičenci, ale budu samozřejmě rád, když donutím k zamyšlení i někoho pokročilejšího.

Pro každého, kdo chce změnit svoji postavu a svůj životní styl směrem ke zdraví, kondici a kráse a přitom se nechce stát asketou.

Pro kohokoli, kdo chce kvalitně a efektivně nabrat svalovou hmotu, nebo účinně, zdravě a dlouhodobě zhubnout.

Pro zájemce, kteří se sebou chtějí něco udělat a potřebují odbornou pomoc, vedení, motivaci a podporu.

Pro muže, pro ženy, pro seniory.

Pro mé klienty.

Kdo by měl zájem o služby v oblasti tvarování těla a zdravého životního stylu, nabízím možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce (konzultace, lekce, cíle) formou osobně vedených tréninků společně s online poradenstvím. Více o mém přístupu k trénování se můžete dozvědět zde.


Všichni pořád něco řeší (práci, peníze, politiku, sport, sousedy), o něco pečují (vzhled, domácí zvířátka, zahrádka), něco vylepšují (tuning aut, domácnost - kutilové), ale málokdo toto dělá se svým tělem a zdravím.
NÁHODNÝ ČLÁNEK

Jak zlepšit svoji postavu a jak se dostat do formy?

ŠTÍTKY ČLÁNKŮ

cviky energie hubnutí motivace porovnání posilování potraviny senioři suplementace svaly trénink únava začátečníci zdraví ženy

REFERENCE
Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz Trenér kondičního posilování - CHARLIEHO FITNESS na Firmy.cz
ZKUŠEBNÍ TRÉNINKY VÝHODNĚ

Pokud přemýšlíte o dlouhodobé spolupráci s nějakým trenérem, zkuste nejdříve 3 TRÉNINKY SE MNOU a to za zvýhodněnou cenu. [více zde]

RYCHLÝ KONTAKT
Kontakty  Mgr. Karel Šmída
telefon  732 963 125
e-mail  smida.karel@gmail.com
ZAJÍMAVOSTI

Hormony po silovém tréninku. [více zde]

STUDIE

Tréninky a cvičení do svalového selhání. [více zde]

FITNESS SLOVNÍK

Nutraceutika. [více zde]